Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki Art Print
- Kubki Magic
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Winter Sets
- Świece reklamowe
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Ivory
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Winter Sets
- Stany magazynowe
- Aktualne promocje
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
WYDARZENIA
Nowy cennik od 17 czerwca br.
W związku z najnowszym rozporządzeniem Unii Europejskiej odnośnie zmiany stawek cła antydumpingowego informujemy, że od 17 czerwca 2013 obowiązuje nowy cennik. Obniżone zostały ceny dla przeważającej części naszych produktów. Nieznacznej korekcie uległy również koszty nadruku. Warto zaznaczyć, że decyzja UE będzie obowiązywać przez następne 5 lat.
Aktualizacja cen w kalkulatorze będzie miała miejsce z niedzieli 16.VI na poniedziałek 17.VI. Od tego momentu nowy cennik będzie można pobrać w "Twoim Profilu" lub w "Materiałach do pobrania" po zalogowaniu na www.maxim.com.pl Nowy cennik można już teraz otrzymać kontaktując się z działem handlowym.
Sześć produktów w kolorze błękitu w niespotykanej cenie!
Wypatrujesz błękitu nieba? * cena przed rabatem dla agencji reklamowych! |
Nowości 2013
Zapytaj nasz dział handlowy o wzory Nowości 2013. Możesz je mieć bezpłatnie! Wykorzystaj Swój budżet promocyjny, który sprawdzisz po zalogowaniu na maxim.com.pl w "Twoim Profilu"
zobacz wszystkie nowości 2013 >
Nowoczesne ucho w trzech odsłonach
ERGO |
FUSION |
COSMO |
Ucho nowoczesnego kubka reklamowego musi być wygodne, swoją formą powinno być inspiracją dla nadruku oraz podkreśleniem charakteru marki lub firmy reklamującej się na kubku. Zaskocz Swojego klienta naszymi nowatorskimi produktami zaprojektowanymi przez cenionych projektantów.
Kompletne dane logistyczne teraz dostępne na www
Od maja br. na maxim.com.pl oraz na spersonalizowanych witrynach porceline.pl udostępnione zostały nowe dane logistyczne.
|
|
Produkty Maxim z aprobatą niemieckiego Instytutu Fresenius
Rośnie świadomość konsumencka dotycząca bezpieczeństwa produktów reklamowych, które wchodzą w kontakt z żywnością. Produkty te muszą posiadać badania potwierdzające bezpieczeństwo stosowania z żywnością zgodnie z różnymi przepisami.
Jeśli Twój klient wymaga gwarancji bezpiecznych produktów w kontakcie z żywnością mamy dobrą wiadomość.
Nasze produkty i nadruki uzyskały aprobatę niemieckiego Instytutu Fresenius badającego możliwości dopuszczenia porcelany i ceramiki z nadrukiem do kontaktu z żywnością. Instytut Fresenius zbadał nasze produkty pod wzgledem zawartości kadmu i ołowiu. Testy laboratoryjne wykazały, że wszystkie nasze przebadane produkty spełniają normy Unii Europejskiej EC 1935/2004 oraz bardzo rygorystyczne niemieckie normy LFGB.
Nasz certyfikat oznacza:
- Zapewnienie zgodności z obowiązującymi wymogami prawnymi i standardami
- Zapewnienie dla konsumentów o bezpieczeństwie produktów
- Zwiększenie zaufania konsumentów do jakości i bezpieczeństwa oferowanych wyrobów
zobacz certyfikat >