Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki Art Print
- Kubki Magic
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Winter Sets
- Świece reklamowe
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Ivory
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Winter Sets
- Stany magazynowe
- Aktualne promocje
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
WYDARZENIA
Nowa formuła limitów kupieckich
Dla przejrzystości zasad współpracy z agencjami reklamowymi wprowadziliśmy formułę limitów kupieckich. Poniższe warunki ze względu na założenia dotyczą głównie nowych klientów oraz firmy składające mniej niż 6 zamówień w ciągu roku.
Poziom I - Limit Kupiecki – maksymalnie 5.000,00 zł
Do otrzymania formy płatności w postaci Limitu Kupieckiego Agencja Reklamowa zobowiązana jest :
- dokonać nie mniej niż 3 zakupy towaru w ciągu ostatnich 12 miesięcy w formie pełnej przedpłaty
- podać nie mniej niż 2 /dwóch/ wiarygodnych dostawców, u których wywiązuje się terminową płatnością a formą płatności jest przelew
Zasady Limitu Kupieckiego dla I poziomu:
- udzielany jest do wysokości największego zrealizowanego zamówienia z ostatnich 12 miesięcy
- Maksymalna kwota możliwego do przyznania Limitu Kupieckiego: 5.000 PLN
- Termin płatności: 14 dni
- Różnice pomiędzy kwotą do zapłaty a wysokością udzielonego Limitu Kupieckiego regulują Państwo jako przedpłatę, na zasadach ogólnie obowiązujących przy udzielaniu tej formy płatności
Poziom II - Limit Kupiecki – maksymalnie 10.000,00 zł
Do otrzymania formy płatności w postaci Limitu Kupieckiego (Poziom II) Agencja Reklamowa zobowiązana jest dokonać terminowo nie mniej niż 3 przelewów na przestrzeni ostatnich 12 / dwunastu/ miesięcy
Zasady Limitu Kupieckiego dla II poziomu:
- Udzielany jest do wysokości największego zrealizowanego zamówienia z ostatnich 12 miesięcy
- Maksymalna kwota możliwego do przyznania Limitu Kupieckiego: 10.000 PLN
- Termin płatności: 14 dni
- Różnice pomiędzy kwotą do zapłaty a wysokością udzielonego Limitu Kupieckiego Klient reguluje jako przedpłatę, na zasadach ogólnie obowiązujących przy udzielaniu tej formy płatności
Cofnięcie udzielonej formy płatności:
- po przekroczeniu wskazanego terminu płatności powyżej 2 tygodni, zastrzegamy sobie prawo do zmiany formy płatności na przedpłatę.
Agencje reklamowe składające więcej niż 5 zamówień w okresie 12 miesięcy pozostają przy obecnych warunkach płatności do końca 2013r.