Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki Art Print
- Kubki Magic
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Winter Sets
- Świece reklamowe
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Ivory
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Winter Sets
- Stany magazynowe
- Aktualne promocje
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
WYDARZENIA
Budżet promocyjny
Zarejestruj się na www.maxim.com.pl i sprawdź jaki otrzymałeś budżet do wykorzystania na wzory oraz katalogi. Jeśli jesteś zarejestrowany na naszej stronie już dzisiaj możesz korzystać ze Swojej puli. W każdej chwili po zalogowaniu na www.maxim.com.pl w "Twoim profilu" możesz podejrzeć aktualny stan dostępnych środków oraz historię wcześniejszych operacji.
Regulamin systemu budżetowania:
- Warunkiem przyznania budżetu jest zarejestrowanie się na www.maxim.com.pl
- Budżet przyznawany jest dwa razy w roku: na początku stycznia oraz na początku lipca na podstawie obrotów z poprzedzających 6 miesięcy (pod uwagę nie są brane zamówienia na towar bez nadruku).
- W obu przypadkach budżet jest do wykorzystania przez okres 6 miesięcy tzn. budżet przyznany 1 stycznia obliczany jest na bazie obrotu wypracowanego w roku poprzednim (lipiec – grudzień) i obowiązuje od 1 stycznia do 30 czerwca. Budżet przyznany 1 lipca obliczany jest na bazie obrotu wypracowanego w tym samym roku (styczeń - lipiec) i obowiązuje od 1 lipca do 31 grudnia.
- Budżet nie wykorzystany w danym półroczu nie przechodzi na następne 6 miesięcy.
- Wartość przyznanego budżetu obliczana jest za każdym razem na podstawie współczynnika procentowego dla danego przedziału obrotu,
- Aktualizacja budżetu dotyczy wyłącznie agencji reklamowych, które przekroczą obrót minimum 10 000 zł netto w okresie sześciu miesięcy,
Przedziały obrotów za okres |
Przelicznik |
pow. 10 000 zł netto |
1% |
pow. 25 000 zł netto |
0,9% |
pow. 50 000 zł netto |
0,8% |
pow. 100 000 zł netto |
0,7% |
pow. 250 000 zł netto |
0,6 |
- Budżet do wykorzystania wyłącznie na wzory z nadrukiem, produkty z logo agencji reklamowej oraz katalogi (nie dotyczy kosztów wysyłki).
- Wartość każdego wzoru (odliczana od budżetu) to cena produktu z cennika dla klienta ostatecznego (cena katalogowa pod nadruk przed rabatem)
- Maxim zastrzega sobie prawo do zablokowania budżetu w przypadku nieterminowego regulowania bieżących płatności.
- Aktualny stan budżetu oraz historia wcześniejszych operacji dostępne w "Twoim profilu" po zalogowaniu na www.maxim.com.pl